4 lip 2014

Trochę prywaty

Kilka ważnych newsów związanych z moim życiem prywatnym:
a) Udało mi się ukończyć studia, dzięki czemu mogę z dumą ogłosić, iż posiadam tytuł magistra z dziennikarstwa i komunikacji społecznej (zleceniodawcy, pokażcie, że to doceniacie!)
b) Po dwóch latach współpracy niestety zakończyła się moja przygoda z Bunet.pl i Saltim.pl. Chciałam podziękować za ten czas, w trakcie którego mogłam nie tylko publikować, ale przede wszystkim nabyć sporo doświadczenia. Dzięki Kamil!
c) Niestety z powodu braku czasu (spowodowanego z kolei pisaniem pracy magisterskiej) musiałam zakończyć współpracę z 2inspired, a co się z tym wiąże - projektem MazuryAktywnie. Szkoda, ale wiem, że sama już dawałam ciała ;)
d) Na chwilę obecną robię sobie długie (i według większości - zasłużone) wakacje. Jednak to nie oznacza całkowitego lenistwa. Planuję zaktualizować niniejszy blog (m.in. uporządkować nieco podstrony, bo się robi tego zwyczajnie za dużo, a i wypadałoby dodać jakąś ładnie skomponowaną ofertę) i naturalnie przyjmuję zlecenia na teksty. Mile widziane umowy o dzieło/umowy zlecenia.

Wszelkie pytania, propozycje współpracy, proszę kierować na mojego maila: ewa.wiecha@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz