3 gru 2015

Media XXI wieku



Pierwsze koty za płoty. Tym razem jeśli chodzi o konferencje naukowe. Mija miesiąc odkąd miałam okazję uczestniczyć w ogólnopolskiej, acz bardzo kameralnej konferencji, na której wraz z grupką innych medioznawców toczyliśmy rozważania na temat tego, co się dzieje z mediami. 


W trakcie konferencji miałam okazję również wygłosić swój pierwszy referat naukowy, poświęcony copywritingowi. Wbrew strachom i obawom, moje wystąpienie nie zostało skrytykowane, a co najważniejsze - wywołało nawet krótką dyskusję.

Szczegółów referatu nie będę tutaj zdradzać z prostej przyczyny - wrocławskie Stowarzyszenie Kontrast, które było organizatorem całego zamieszania, postanowiło wydać publikację pokonferencyjną i tam będziecie mieli okazję poczytać nieco moje wypociny. Światło dzienne ujrzy ona dopiero na początku przyszłego roku.

Póki co mogę mieć jedynie nadzieję, że po przełamaniu pierwszych naukowych lodów, będę miała szansę uczestniczyć częściej w tego rodzaju imprezach. I choć przestawienie się z roli słuchacza na referenta jest trudne, to bez wątpienia ta rola mi znacznie bardziej odpowiada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz