14 maj 2015

Targ Smaku i inne projekty, czyli prywata jak się patrzy

Każdy, kto tutaj zagląda wie już, że wszelka cisza na blogu zapowiada zmiany i nowe projekty. Tak było i tym razem! Po tym jak pożegnałam się z Zapytaj.onet.pl, przyszła pora na coś nowego - miałam szczęście i zostałam zaangażowana do trzech kolejnych projektów Onetu - Targ Smaku, Blog.pl i Digart.pl.

Przede mną nowe wyzwania i szanse, bo mam okazję współpracować z naprawdę wielkimi specjalistami i uczyć się nowych rzeczy. A to najcenniejsze w tej branży.

Co potem? Nie myślę o tym - póki co moja uwaga całkowicie skupia się wokół wspomnianych projektów oraz towarzyszącego mi już ponad trzy lata Sn2Networks.

A skoro już lecę prywatą - zapraszam do korzystania z promocji w Empik.com na "33 tyg.". Tylko teraz macie okazję kupić mojego e-booka za jedyne 20,49 zł. Zachęcam, bo, nieskromnie mówiąc, warto! Wystarczy kliknąć TUTAJ.

Cześć pracy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz