26 paź 2014

Aktualności z frontu

Znów się wiele dzieje w mym życiu. Wiele pozytywnych zmian i okazje do zdobycia nowych doświadczeń.

Jak z pewnością zauważyliście - uporządkowałam w końcu bloga. Od dziś jakiekolwiek artykuły czy informacje możecie znaleźć w zakładce "aktualne", a dotychczasowe zakładki z publikacjami z danych miejsc pracy zebrałam zbiorczo w "publikacje". 

Zmieniłam również opis "O mnie", w którym dodałam informacje o aktualnym zatrudnieniu, sposobie kontaktu oraz... możliwości zakupienia wytworów mojej grafomanii.

Część z Was pewnie już wie, ale rozpoczęłam współpracę z Grupą Onet.pl. Mam okazję uczestniczenia w nowym projekcie, ulepszania Zapytaj.onet.pl. Jak nam to wyjdzie? Czas pokaże :) 

Mimo nowych obowiązków, nie zrezygnowałam ze współpracy z Sn2Networks oraz Wydawnictwem Poligraf (i oczywiście Klubem Pisarza!), dlatego możecie się spodziewać napływu nowych tekstów z tych właśnie miejsc. 


W razie pytań, sugestii, zażaleń  -> Zakładka kontakt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz